Tuesday, December 21, 2010

majlis berendoi mursyid


pasukan berendoi yang mantap

dah sudah berendoi mursyid pun bangun

pekena susu dulu..

mursyid dengan opah n makteh

Sunday, December 19, 2010

first time outing dgn mama


mursyid yang boooolat



first time mursyid keluar jalan2 dengan mama, maksu n kakak shahida lepas abis pantang..kami jlln2 ke tesco n central square sp..agak mencabar bila pertama kali berjalan bwk anak..kalau tak bawak diri jer..haha..tapi sgt best..

Friday, November 26, 2010

Mursyid 2 mths


mursyid dengan opah n atok

hai kawan2..saya dah 2 bln

hai mama

back to bintulu after 2 mths holiday

Saturday, November 20, 2010

Mursyid 1 month


mursyid 1 month..lepas kena botak kepala

kepala dah ringan terus tido

pas pekena susu suam mama terus lali

mcm ni pun boleh lentok

Friday, November 12, 2010

Mursyid 2nd weeks


opsss silau la mama

ehm bising la tutup telinga baru leh tido

eh mcm nak azan je

mmg gaya tido mursyid mcm ni

hai mama

Wednesday, November 3, 2010

tahnik by pak cik man


pak cik man tahnikkan mursyid

semoga jadi al hafiz mcm pak cik yer

Thursday, October 28, 2010

Mursyid 1st week





selepas dimandikan dan dibersihkan...


macam muka abah ke mama? hehe

Tuesday, October 26, 2010

anugerah terindah

ini lah anugerah terindah yang diamanahkan oleh allah kepada kami berdua..diberikan nama Ahmad Mursyid yang membawa maksud sebaik-baik pemimpin/penasihat/guru...semoga makna yang baik ini memberikan berkat dan rahmat dalam hidup mursyid..