Saturday, February 26, 2011

mursyid 4month

hai saya dah masuk 4 bulan skrg.. tgk badan mursyid yang berketul2 tu macam jaguh

dah jadi jejaka kacak dah anak mama bila pakai kemeja n seluar jeans...hehe sgt hensem lah mursyid mama ni
mursyid dengan abah,. masa ni kat imigresen,..nak buat pasport biru untuk mursyid.  mursyid org sarawak pun kena pakai pasport biru jgk
masa ni mursyid kena h1n1..mursyid asyik menangis je.. sian anak mama.. sedih hati mama tgk anak mama sakit
mursyid dengan snowcapnyer ..cute tak saya?

dah pandai main air liur pulak..tgk tu buih2 mulut main air liur

mursyid sgt2 happy bila mama n abah bawak dia keluar jalan2..

mursyid di klinik..dia dah makin sihat lepas kena h1n1 hari tu



Post a Comment