Wednesday, March 26, 2014

Si kembar sofia dan zahirah



Assalamualaikum...

si kembar oh si kembar.. 
asal adik saye whatsapp gamba si kembar sofia n zahirah je..
saya akan jadi geram melampau... sampi terkancing gigi <------ yang ni tipu .... tgk kegebuan , kegemokan. ketembaman dan sebagainya lagilah dua beradik ni..
apsal la aku tak  gebu mcm ni..kena cucuk bitamin c nampak gayanya..kekekek .bajet retis..
 sila sedar diri hokayy..
Nur Udzma Sofia dan Nur udzma Zahirah..
si kembar tak seiras.. anak adik saya  .
.anak buah saya la.. kembar pertama dalam keluarga ..
so memasing agak cewi dengan si kembar nih...
 dah la comel mengatasi saye (comel ke engkau???) bambu (tembam n gebu) lagi.. 
dah lama tak jumpa domok 2 ketol nih  .. 
kalau jumpa siap kena uli2 dengan haku.. 
geram memuncak nih.. ngehhehe..
bila tengok bebudak 2 orang nih lagi membuak buak  keinginan nak anak pompuan..huhu..
nak kembar macam ni  jugak.....


happy abi dan ummi..hikmah orang bersabar untuk penantian yang panjang ..allah anugerahkan 2 orang terus


masyaallah ...geramnye tengok 2 badek nih


dah pandai senyum..bikin hati makteh cayor nih


siokkan jadik kembar..ade kawan dari lam pewot lagik..

kakak sofea

adik zahirah








3 comments:

  1. weh dah bole ddk ka..gebunya..geram aku..lambat sangat bg aku tgk..tdk bg turun kegebuan depa kt dalam perut aku nih...

    ReplyDelete
  2. Adoiiiii memg gebus gebas tembammmmsss nya kembar nih...rse nak aje geget geget peha n pipi diorg yg tembam tuh..wlaupun kembar tak seiras tp nmpk sama aje lbih kurg

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete