Monday, May 19, 2014

aku tak pernah jatuh


Assalamualaikumm..




kalau nak join klik banner lep2 tu ye...
pakat2 la join bagi sokongan kat Petak Bunga yang dok cari idea nak karang novel cinta kot... muehehe
segmen ni di anjurkan oleh Petak Bunga.. dia nak kite jawab soalan di atas...

entry ini adalah bagi memenuhi jemputan petak bunga .. 
sebenarnya saya ni pemalu sikit nak cerita bab bunga-bunga cinta nih.. 
biarlah ianya menjadi rahsia saya dan si dia saja.. awww


saya rase kan sis petak bunga ni sebenarnya  tak puas hati dgn jawapan saya untuk liebster award hari tuh.. haha.. 
sajakan.. dia nak jugak jawapan jujur ikhlas dari hati yang tulus..
 sebab tu la dia wujudkan segmen cenggini.. kekeke

dia bagi soalan 
bagaimana kamu tahu kamu sudah jatuh cinta?

jawapan liebster award saya untuk dia
bila jatuh motor.. cinta pon jatuh sekali.. baru ku tahu cintaku jatuh rupanya

so, dia memang tak puas hati tu.. hahahaha.. 

jawapan sebenarnya...

saya tak pernah jatuh cinta.. cinta yang jatuh ke dalam hati saya.
.so awak kena tanya dengan cinta saya lah... kehkehkeh


mesti PB tak puas hati jugak...
pssst bagi hadiah rumah sebijik atau motor ducati baru aku bagi jawapan setebal novel.. 3 hari 3 malam baca tak abis2..
ampunn PB.. chek malu nak habaq kat sini.. 

21 comments:

  1. Hahaha..same la. Ana tak pernah jtuh cinta, xpernah tau pun cmne cinta tu. Tercarik-carik gak entri bertulis 'apa itu jatuh cinta'. Hoho

    ReplyDelete
  2. kisah hati simpan dalam hati ya...

    ReplyDelete
  3. mak oii...SA pun x berani nak jawab soalan tuh...dah lama kot pengalaman tu...pengalaman yang baru pun ingat2 lupa..eh...hahahahah

    ReplyDelete
  4. aiyark! Sally tak paham..hahahaha

    ReplyDelete
  5. hihi, mama konfius ni.. segmen ka?

    ReplyDelete
  6. Adakah ini segmen ...Kalau segmen nak join jugak la ..
    Huhuhuhu ..nak join nak join ...
    Good Luck mamamursyid..

    ReplyDelete
  7. hehehe.. mau nak ungkit cerita lama kot kak..

    ReplyDelete
  8. ini kalau nak elaborate, 1 entry x ckup bgi jawapan ni.haha

    ReplyDelete
  9. Panas jugak segmen ni..he..he..nway good luck mama...

    ReplyDelete
  10. jawab pendek..nak hadiah besar..
    nanti kalau kita dapt royalti novel tu kita beri ek..
    hah

    ReplyDelete
  11. jawap dlm wasap lah ngn PB...hheee

    ReplyDelete
  12. mama malu la plak...hehehe...selamat bersegmen :)

    ReplyDelete
  13. kekeke..... awok tak jawab2 lagi soalan Liebster award tu... nanti2 baru jawab.....

    ReplyDelete
  14. hehehe.. comel jek.. ^_^
    http://feycasnowie.blogspot.com/2014/05/jatuh-cinta-lagi-lagi-aku-jatuh-cinta.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita singgah n follow mamamursyid #215

      Delete
  15. jangan lupa terjah entri saya..support PB
    http://jnjikita.blogspot.com/2014/05/bagaimana-kamu-tahu-kamu-sudah-jatuh.html

    ReplyDelete
  16. bile gile bayang dan sakit memendam. hahaha..

    ReplyDelete