Wednesday, May 28, 2014

Ampunkan nenek ye cu

Assalamualaikumm..

Hhuhu terasa diri sangat nenek2 hari ni... Nanyok dah saya.. Faktor usia mungkin.. Haha 
Saya boleh terlupe nak masukkan nota cinta yang dah siap print ni dalam hadiah untuk pemenang.. 

Bukan main semangat lagi print nota cinta nih.. Last2 g pos hadiah saja.. Huhu .. 
Mohon maaf kepada para pemenang.. Tiada nota cinta buat anda.. Hadiah je la...nenek banyak lupa skrg ni.. Banyak makan semut kot..

tapi geram betul la kat diri sendiri... tak puas hati betul la.. caner boleh lupe ni nek.. adoiii...

walaupun nota cintanye simple je.. tak de la design bagai nak rak.. guna words je pong.. tapi totap jugak rasa tak pueh hati bila terlupa nih...huhu

ampunkan nenek ye cucu sekelian.. 





7 comments:

  1. Hahaha....biasala tu, kadang2 boleh lupa kan. (^^,)

    ReplyDelete
  2. Hahaha.. takpela dah pos.. kurang berat sikit

    ReplyDelete
  3. uiks! nota cinta tu. hehe. takpe, kak. biasalah tu.

    ReplyDelete
  4. Normal laa kite lupe3 ni. Hehe..xde surat cinta, wsapp cinta pun jadi laa.. XD

    ReplyDelete
  5. mama dah jadi nenek ya..he..he

    ReplyDelete
  6. tue nenek maybe bukan sbarang tue. hehe..

    ReplyDelete
  7. Hihi... biasa la tu kalau terlupa...

    ReplyDelete