Sunday, May 18, 2014

Senarai Pemenang GA Cuci lemari

Assalamualaikum..

seperti yang dijanjikan, hari ni saye nak umumkan pemenang untuk GA cuci lemari .
Alhamdulillah sambutan agak memberangsangkan.. 
saya memang tak jangka langsung ramai yang bagi sokongan untuk blogger baru macam saya..
saya fikir paling ramai pon 10 orang je kot join, tapi 99 orang yang sudi join dan bagi sokongan.. 
anda memang cute .. 
terima kasih banyak2 atas sokongan  semua.. labiu lah.. 

so anak saya dah pun buat cabutan.. pemenangnya adalah seperti berikut..



shawl oblong dari shawlbyvsnow dimenangi oleh :



top green dimenangi oleh:



top peach dimenangi oleh:



tudung instant awning cowdroy dimenangi oleh:



shawl duo corak dimenangi oleh: 




handsock dimenangi oleh: 
cabutan semula

TOPUP RM10 dimenangi oleh:




HADIAH MISTERI FOLLOWER BERTUAH
CASH RM20



mohon para pemenang untuk emailkan detail anda ke  ns_ibah@yahoo.com atau pm di facebook saya dalam tempoh 3 hari dari hari ini.. kalau tak de respon sehingga 21 may 2014 saya akan buat cabutan lain..

NAMA:
ALAMAT:
NO TEL:
URL DAN NO PESERTA:
HADIAH YANG DIMENANGI:
no akaun.(utk pemenang cash sahaja)

cepat2 pm tau.. kalau boleh saya nak settlekan pos hadiah sebelum 28 may 2014

Tahniah ye kepada semua pemenang.. yang tak menang tu boleh cube lagi next GA k...

 psss mama kite kate nak buat GA lagi.. suka buat GA pulak mama kite tuh.. layan je lah ye...

19 comments:

  1. tahniah sape2 yang menang tu! hehe :D

    ReplyDelete
  2. Tahniah untuk semua yg menang ...
    Wahh minat buat GA la Mama Mursyid nie ...

    ReplyDelete
  3. wah syoknye...tahniah pemenang semua...

    ReplyDelete
  4. tak de rezeki.. tahniah buat para pemenang..:)

    ReplyDelete
  5. Tahniah untuk semua pemenang..

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah...ada rezeki di ctu :-)

    ReplyDelete
  7. Tahniah kepada para pemenang...

    ReplyDelete
  8. wah bestnya semua hadiah2,,tahniah kepada semua pemenang,, =D

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah. Taniah kepada pemenang yg lain

    ReplyDelete
  10. uhukkss.. bukan rezeki Nurul nampaknye.. Gud luck atas penganjuran GA yg sukses ni :D :D

    ReplyDelete