Tuesday, June 10, 2014

penyeri blog saya


Assalamualaikum...

saya baru je wujudkan senarai tukang komen kat blog ni.. 
sebagai menghargai usaha gigih mereka meninggalkan komen di blog saya, 
so hari ni saya nak review sket2 la blog mereka2 yang tersenarai.. 
sebelum tuh jom kita cekidaud dulu siapakah gerangan blogger2 cute yang telah tersenarai.. jom jom jom..jomla


inilah mereka yang rajin meninggallkan tapak kaki comel mereka di blog saya ni..

yang pertama si adik manis husna zahidi.. 
saya mula follow husna ni melalui contest artikel pilihan buasir otak.. 
orangnya mudah mesra..(pandai je kau..macam penah jumpa) haha.. agak2 je la berdasarkan komen2 dia la.. blog dia pun seronok di baca..
 lagipun dia banyak bercerita pasal tempat2 yang kebanyakannya saya tau dan dah lama tak pegi sejak di rantau orang nih.. .. 
maklumla dia orang kedah jugak ...study pulak kat uitm merbok.. junior saya nih.. hehe.. 
sila lah terjah ke blog dia kalau belum follow wajib follow tau..wajibalghannah

yang kedua ialah sis mimi azirah ..
 dia ni antara orang terawal sudi follow saya ..
masa saya dok terkedek2 baru nak aktif blogging.. peminat kaler pink tegar ni.. 
saya pon minat pink jugak..cuma tak tegar sangat kot...ngengeh.. 
blog sis mimi ni macam-macam ade.. resepi ade.. keibubapaan ade.. semua ade lah.. nak tau lebih lanjut silalah menerjahkan diri ke sana ye.. jangan segan silu ye

pengomen tegar ketiga ialah sis lya ..
 ibu kepada 3 cahaya mata yang comel2.. 
sangat rajin membalas kunjungan.. asal saya singgah blog die je..
 tak dan semenet die pasti akan singgah balik..haha.. 
blog dia pun best.. banyak maklumat berguna untuk panduan kita bersama..

yang ke empat ialah sis farah .. 
Mummy kepada si comel ash.. Sangat happy go lucky orangnye.. 
Saye rase la berdasarkan entry dan gmbar2 beliau.. Haha.. Blog die pon best.. 
Sangat banyak info terutama pasal parenting ... 
Jom terjah ramai2 ke blog dia.. Peminat pink tegar jugak ni.. 

Tukang komen cute yang ke lima ialah  D shahril hakimie 
opsss yang ni bukan cute nih.. Hensem mungkin.. Sebab ni bapak orang.. haha... 
Anak jati perak ni.. Saye suka bace blog dia sebab saya suka loghat perak dia tuh.. 
Tambah2 yg kaw2 punya tuh... Atenyeee... teman pun kawen ngan orang peghak...

insan bertuah yang keenam.. sis noesuhaimi .. 
sis noe ni ibu kepada 2 cahayamata.. 
blog dia pun menyajikan .(wahh macam restoran le pulaks) banyak maklumat dan perkongsian yang bermanfaat... haha.. sila lah menjenguk ke blog dia pasti anda suka.. 

yang dok carta nombot 7 pulak qasehnya rania .. 
orangnya manis tapi dah kawen ye tuan2 dan puan2..sangat banyak maklumat berkenaan dengan tips kehamilan dan usaha untuk hamil di blog ni.. 
saya pun sedang dalam usaha nak menambah ahli keluarga jugak.. 
so selalu jugak jenguk ke blog kak sue ni.. jom la kita serbu ke blog dia sama2..

yang ke lapan ialah hafiza aizwa .. 
orangnya cute miut sangat.. manis gitew..sesuai lah buat menantu.. muehehe.. opsss dia sudah berpunya ok...
blog die pun cute.. peminat hello kitty kot.. macam sesuai je fiza n hello kitty sebab sama2 kiut..  
blog die pun seronok dikunjungi.. santai2 je.. lek2 je.. wat peace je...
so jom kita buat rombongan ke blog beliau ye...

yang ke sembilan ialah adik manis nnur zakaria ..
 orangnya masih muda.. sebaya saya jek... huahuaaaa... 
ye la kau tuh mude nau.. blog die berbunge2 gitew.. dalam hati ada taman rama2 gitew.. 
pergila jenguk belog die.. mesti anda rasa macam dok kat kedai bunge ...muehehe.. 
kalau dah singgah tu sila la follow ye.. 
jangan malas2.. mintak rotan ekk malas2..

Yang ke seploh ialah zumal .. 
blogger yang masih bujang kott..... penyayang orangnya.. haha pandai2 je aku...
 sebab dia suka bela kucing.. orang2 penyayang je bela kucing kott..
ahkak jenis spesis takut kucing kott...
jom ramai2 singgah dan memeriahkan blog zumal yang dah sedia meriah tu..



ok itu saje yang mampu saya buat sebagai ucapan terima kasih yang tidak terhingga kerana sudi memeriahkan blog aii nih.. maceh banyak2 ye... 
ade ramai lagi yang selalu menyerikan blog ni tapi tak tersenarai.. sebab macam jenuh pulak kalau nak review sampai limaploh kannnnn.. nak suruh aku membeku depan laptop kottt 
terima kasih jugakkkk tauuuu... sayam anda semuaaaa
sebelum saya mengundur diri, dengarkan  pantun dua kerat dari saya.. (hamboiiiii kau siap pantun bagaiiiii)

daun jambu daun keladi
    jangan jemu singgah lagi ...




20 comments:

  1. samalah kak ana pun sangat menghargai rakan2 blogger yang rajin singgah dan tinggalkan komen..semoga ukhwah ini akan berpanjangan..Insyaa Alah

    ReplyDelete
  2. oo..indah juga rupanya berblogging nih..
    sy news baru tau nikmat berblogger ni.salam perkenalan.

    ReplyDelete
  3. Hehe ade gak nama zumal terselit yer... Memang zumal nie suka kucing dan berstatus bujang terlajak :))

    ReplyDelete
  4. berseri2 blog dengan adanya pengomen tegar kan..

    ReplyDelete
  5. i no 7 my peberet no. hihi.
    sbb lahir 7 feb,
    cik abe lahir bulan 7
    tenkiu MM buat entry ni ;)

    tahniah buat kesemuanya...

    ReplyDelete
  6. alaa kite nk jgk dlm senarai tu hehehe

    ReplyDelete
  7. Dapat gelaran penyeri blog lagi tuh. Untung2 ^_^

    ReplyDelete
  8. Hehehe ..ala lya pon ader ..tq tq tq mama mursyid...best kan bila ada carta camni blh la kita tahu siapa suka sggah blog kita kan..

    ReplyDelete
  9. Blogskin pon cantik..ade owl yg comelzz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://drshikinzainal.blogspot.com/2014/06/blouse-bat-wings.html
      #blouse cantik#

      Delete
  10. tahniah buat yg tersenarai..

    ReplyDelete
  11. tahniah semua... sis.. yg bab wat menantu cm ner.. sye dah kawen la.. huhu... hihi... terima kasih atas pujian..

    ReplyDelete
  12. jenggah tgk sapa jd peminat setia blog depa huahuaaa

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah...tak sgka tersenarai...huhuhu...thanks review..appreciate it...nti nk pinjam pic ye nak buat entru...nti sy credit ke blog nih

    ReplyDelete