Monday, July 14, 2014

Kad raya

Assalamualaikum..


Sapekah gerangan awek2 cun dan jejaka tampan yang sudi menerima kad raya dari mak mursyid ni??  .. Kalau sudi saya mohon kepada penyeri laman saya yang disenaraikan di bawah untuk pm nama penuh dan alamat lengkap sayam2 semua di fb saya ye.. 

Bukan kad raya spesel or limited edition ke hape ye.. 
Kad raya sepeket 5 henggit je pon.. Yang penting ikhlas kannnn.. 
Dengan ingatan tulus ikhlas dari hati ini..ikhlas sangat2 nih.. 
Nak nangis rase sebab ikhlas sangat.. Muehehe.. 



So cepat2 pm alamat uolss ye.. Yang ade anak sila nyatakan berapa orang anak.. 
anak kucing, anak tekak, anak tangga tak masuk senarai ye..
mane la tau Kot2 mak mursyid bermurah hati nak masukkan angpow mase nak pos kad raya tuh.. 
Kot2 la kan.. Kot2 je la ye.. Mak mursyid tuh kekadang murah hati sesangat.. 
Kekadang kedekut taik idung masin.. Ekekek.. 

ok pm cecepat kat facebook kite ye..


Nota cinta: kite bw lepas raya k.. Kunjung mengunjung di aidilfitri la kire kannnnn.. Baru syahdu sket.. 


sudi2 sudikanlah terima kad raya bajet mama kite ye.. 

24 comments:

  1. huhu..tahniah utk penyeri lamam mama :) .. xpe yg pntg ikhlas kak .. ^_^

    ReplyDelete
  2. Wah...tahniah buat semua yg tersenarai..=D

    ReplyDelete
  3. Wahh.. Tahniah2. Yeayy.. Name ana ade jugakla.. Jeng jeng jeng. XD *terharu bebeno

    ReplyDelete
  4. wah bestnye sape yg dapat tu..hihi

    ReplyDelete
  5. Wahh bestnyerrr ..Lta nak Lya nak hehehehe ..Comel muka Mursyid buat camtu hehehhe ..Kiut betul dia ..

    ReplyDelete
  6. Ok jap nanti Lya pM alamat penuh ya..

    ReplyDelete
  7. Mama Mursyid ..jgn lupa selitkan angpowwwww raya untuk Akif tau hehehe ..Mama Mursyid mana Kedekut taik idung masin takder takder takder hahahaha ..lawak lawak ..

    ReplyDelete
  8. Heheehe datang lagi sekali nak bgtau Mama Mursyid ..Kita dahhtr detail tau ..Jgn lupa tgk FACEBOOK ..Kita tak sabar nak tunggu KAD RAYA MM nie ..NANTI KITA BALAS ... Bagi alamat nanti ya ..Kita dah siapkan KAD2 RAYA tuk kawan2 nie ..Tunggu nak POST jer ..

    ReplyDelete
  9. Okess..hee..dapat gerangan awex cun. Ni yg best ni. Tak kesah mahal ke murah. Nanti boleh gantung kat hall rumah.

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. Mekaceh bagi wit raya kat anak2 saya.
      Rm5x3 Orang.

      Delete
  11. Wah Mama nak bagi duit raya ya..he..he..

    ReplyDelete
  12. sy join GA n follow awk dah. :)

    http://afasz.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah ada...sy dh anta details tau

    ReplyDelete
  14. wah saya terlepas dari dapat kad raya hehe
    tahniah yg dapat ya

    ReplyDelete
  15. husna baru tgk kak entry nih.. m
    terlambat ke?? sory ye..:)

    ReplyDelete
  16. salam ukhuwah.. salam lebaran :)

    ReplyDelete
  17. tahniah buat penerima kad raya.

    ReplyDelete
  18. Salam MM ..Lya singgah sini menabungOld Town WC & AirAsia..

    ReplyDelete