Saturday, August 2, 2014

keyword

Assalamualaikumm..




apakah motip orang yang mencari galah buluh berselfie itu????
motip nak buat galah buluh sebagai monopod kah..lebih panjang..lebih jauh ..lebih ruang dalam gambar..paling penting lebih jimat....hahaha
atau motip nak berselfie dengan galah buluh ... dah boring selfie sorang2.dah boring selfie dengan bff, dah boring selfie dengan jiran2.. so nak cari kelainan
saya memang suka berselfie..tapi tak penah lagi berselfie dengan galah buluh...ngehngeh

ok bai..jom masak...

Nota cinta: mood blogging dah ke lautan hindi.. Tak tau bila che mood tu akan kembali.. Yang tinggal cumalah mood nak bercuti. Dan. . Mood nak balik kampung yang makin menjadi-jadi.. Mehmeh

Kite nak g makan angin ni.. So kena buka mulut besau2 bagi angin masuk.. Pastu telan cepat2.. Itu baru betul makan angin ye...







14 comments:

  1. salam ramadhan , saya follow sini :)
    http://caraleezaty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. hahaha...ntah pape kan keywordnya kan..adehh

    ReplyDelete
  3. Hehe..nak tergelak pulak malam2 ni..:-)

    ReplyDelete
  4. macam2 la mereka ni...tapi boleh gak tp buluh ganti monopod kalau tak da bajet...

    Jom terjah entri terkini MINDAKABUR : Bluestacks Menjalankan Aplikasi Android Pada Komputer

    ReplyDelete
  5. Hahaha..takde motip betul laa orang tuh. Rindu budak kenteng tuh. Hik3.

    Semua orang jasad je kat sini, tapi hati dah kat kampung. :P

    ReplyDelete
  6. Pelik norr carik yang tu ape kaitan agaknye..

    ReplyDelete
  7. singgah menabung di nuffnANG tengok wayang.
    Jemput semua singgah sini juga.
    Life is beautiful...don't waste it.

    ReplyDelete
  8. Hahahaa lawak lawak ..diaorg nak galah la tu sebab MONOPOD tak panjang mana nak berselfie ..lagi panjang lagi jauh nampaknyerr hehehe ........Macam2 la kan MM..

    ReplyDelete
  9. peliknya keyword tu.. hahaha..

    hye mursyid!! :)

    ReplyDelete
  10. cari buluh nk buat monopot kot.. hehe
    luasnya nganga tuu.. :)

    ReplyDelete
  11. Lawak lawak ... Salam MM Lya singgah menabung Mayfair ,...Lamanyerr Blog Bercutii Huhuhuhu n rindu la nak dgr citerr .....Apa citer Budak Comel Mursyid tuuuu .

    ReplyDelete
  12. Dalam2 duk singgah tu terpacak pulak iklan2 Nuff ..KLIK2 lagi B.Liv & Sony Experia ......

    ReplyDelete