Wednesday, November 26, 2014

berkelah di hujung minggu

Assalamualaikum..

alhamdulillah cuti sekolah baru bermula.. baru tenang sikit jadual tugas cikgu.. penuh dengan tugasan suri rumah tangga pulak.. tapi tugas suri rumah memang sentiasa padat pun..

hari ahad baru ni, macam biasa la saya masak untuk makan tengahari,
abah mursyid pegi office settlekan keje dia.. dia suruh makan dulu sebab dia balik lewat.
saya bagi mursyid makan dulu sebab dia cakap dia lapar....
mamanye kenyang lagi sebab pagi tu dah makan nasi lomak..

tetiba abah mursyid wasap ajak g berkelah kat Pantai Temasya, Tanjung batu..
so saya pun berkemas cara nak berkelah la kan..

 pukul 4.30 tepat abah mursyid balik dan kami terus ke sana..lima menet je pun pantai tu dari rumah.. sampai sana elok perut dah merayu2 mintak di isi..
mana tak, makan tengahari pukul 4 .30petang.. bukan tengahari dah tu ..tengahari lanjut dah tu.. kekeke

sampai sana, cari port paling dekat dengan playground sebab senang mak n bapak nak isi tangki sambil memantau anak main playground.. hahaha...


menu simple jek..ayam paprik, udang goreng rangup n sayur salad plus sambal kicap

ada orang bawak diri makan tepi playground sorang2..sebab tak sabar2 nak main playground

abah mursyid dan anaknya.. 

perut dah kenyang..jom kita bergamba pulak


gambar ni diambil oleh jurugambar separa mahir.. amad mursyid.. haha

gambar cap ibu dan anak penutup aktiviti hari ni.. 




11 comments: