Saturday, August 8, 2015

hari raya 2015

assalamualaikum..

dihari raya yang ke 22 baru nak letak gambaq raya.. di kala gamba raya semua orang dah basi , 
baru saya bawak kelua gmba raya saya..... so kira lambat sikit basinya..kekeke



keluarga kecil saya tak mau berkembang jugak.. apa nak buat rezeki allah belum tiba.. 
mungkin allah nak bagi kembaq kot lepas ni.. haha.. tolong aminkan ramai2 ye.. 
biar kurus sikit mak mursyid kalau dpat anak kembar.. 

dengan atok n opah mursyid..

itu saja gambar di hari raya.. aktiviti lain ialah makan sampai kembong ..
masa puasa turun 2 kg.. lepas raya nak jejak penimbang pun tak sampai hati.. haha
selamat hari raya aidilfitri..




7 comments:

  1. Sama la kita bru nak update cerita raya . hehe :)

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya :-))
    maaf zahir batin..

    ReplyDelete
  3. salam aidilfitri..
    tahun ini raya KY rasa lemau jer..kurang semamgatnya..

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya (belum lambat lagi kan ;) )..
    In Shaa Allah, kalau rezeki tu nanti dapat lah.. kembar 4 terus..hehe

    ReplyDelete
  5. Slmt hari raya buat akak sefamily...lma x singgah cne

    ReplyDelete
  6. Ameen.. inshaAllah mgkin nak mursyid puas bermanja dlu kot.. hehehe..

    Selamat hari raya kak..:)

    ReplyDelete
  7. Semoga kecerian seisi keluarga di lembara raya akan berkekalan hingga ke syurga amin :D

    ReplyDelete