Wednesday, September 16, 2015

gula-gula kenyal/gummy sunnah dan halal

Assalamualaikum...


pernah makan gummy atau gula-gula kenyal kan?? awak pasti tak halal ke tidak gummy yang awak kunyah atau bagi anak kunyah tu.. hah tak pasti kan kecuali kalau ada cop halalkan..
ha nin dia pengeluar, pemborong dan juga peruncit gummy atau gula-gula kenyal yang halal lagi sunnah..
gula-gula kenyal ni dicampur dengan makanan sunnah.. lengkap la kira..

kalau nak beli secraa borong boleh untuk dibungkus semula dan dijual, atau pun boleh beli secara runcit jugak.. atau pun boleh beli untuk dijadikan doorgift untuk majlis akikah ke, bertunang ke , ape2 je lah.. kalau tetiba tak de majlis pape nak bagi pun buleh aihh. haha...

nak order boleh wasap terus ke 0194728924- Puan Junidah..

mencari yang halal itu fardhu ye dek..
aqak ingatkan je ye.. jangan cakap aqak tak payung.. kakakak


pelbagai perisa dok ada ye

nin dia sijil halal gummy sunnah ni ye.. jangan ragu-ragu lagi.. aqak dah payung awal2..kekeke


sangat comel dijadikan door gift


comel kann.. 

okeh cepat order..
wasap - 0194728924- puan JU




4 comments:

  1. alhamdulillah, telah ada alternatif yang menyakinkan.. bagus produk ni cikgu kena lebihkan promosi supaya di ketahui umum,

    ReplyDelete
  2. Alamak, teringin la pulak nak makan gegula kenyal lepas bace entri mama kat sini. Isk! Hihi

    Btw, sory. Lama ana tak menyinggah sini. Huhhu.

    ReplyDelete
  3. Gula2 ni,mmg feveret anak2 cikla... ibu dia pun suka... hehe..

    ReplyDelete
  4. nice...produk alternatif untuk memajukan pernigaan org islam..

    ReplyDelete