Sunday, June 12, 2016

borong bubble shawl dua muka murah

Assalamualaikum..

dah beli tudung raya ke kekakaks dan memakcik sekelian?? 
kalau belum dan masih tercarai-cari tudung raya haaaa meh sini kiter nak kongsi port baik punya untuk dapat shawl murah .. 

boleh borong untuk seluruh kaum kerabat.. dari opah smpai ke cicit pakai shawl sama.. 
wahhh meriah gitew raye korang kannn.. 
kalau dah beli shawl raya pon ape salahnye tambah koleksi.. kan raya banyak hari gitu.. 
open house pon beratur ambik nombor giliran nunggu komer datang kan.. 
jadinya saya nak syorkan korang singgah di ig tudung shyba atau facebook tudung shyba .. 
ada jual jubah cecantek sesangat dan jugak shawl buble crepe dua muka yang sangat best dipakai.. mudah terbentukk.. 

tak de jadi kelepet ke senget ke hape kat bahagian muka.. dan tak payah la awak nak tiup fuh fuh bagi awning dia terbentuk..haha 
dan buble crepe ni adalah material yang tak jarang.. 
maknanya tak payah pakai inner..

harga di situ memang murah tahap diluar pemikiran manusia tau...haha...
kalau nak lagi murah kena beli secara borong la dengan maksimum kuantiti 20pcs atau sekodi dengan harga rm9.50 sahaja sehelai.. mak aiii morah nyaaaaaa.. chek nak jugakkkkk lah..
memang sedondon la kome raya ni kalau borong untuk sekeluarga..




okeh jangan lupa singgah di 

whtsap : 01136318980