Nota penting

Assalamualaikum..


Sebenarnya saya ni tak pandai sangat nak blogging2 nih.. 
Dah usia2 safi rania gold nih baru nak belajar buat blog. 
Saya terjebak dengan blog ni selepas saya jadik mak orang.. 
Masa tu baru terfikir nak buat sesuatu utk tatapan anak cucu saya nanti.. 
Senangkan..
Kalau cucu tanya .. Nenek, nenek crite la kisah zaman nenek muda dulu.. 
Hah saya jawab.. Cu, sila rujuk blog nenek untuk maklumat lanjut.... Ngeh ngeh..

blog ni dah lama wujud..tapi masa anak masih kecik,
tak de masa langsung saya nak membebel kat sini..apatah lagi nak godek-godek..
makan pun tak sempat wak.. sebab tu kurus jek haku <------------------ nampak beno tipu....
kalo ade mase free sekejap tuh saya tempek gamba jek..keje senang..
sekarang ni anak dah beso sikit..
dah pandai bawak diri sikit..
baru la ada sikit masa terluang untuk saya membebel panjang kat blog ni dan belajar selok belok blogging ni..
baru la meriah sikit..

Abah mursyid yakni suami saya adalah penyokong  kuat dan pemberi semangat untuk saya berblog nih.. Dia peminat nombor satu blog saya.. Dan Mgkin jugak satu-satunya peminat blog saya.. Kakakaka .. Jadi le dari x de kan .. 

segala apa yang saya kongsikan di sini hanyalah daripada sumber bacaan dan pengalaman saya sendiri..
saya bukanlah parenting blogger atau chef blogger atau blogger retis.. kekeke..
saya cuma seorang isteri , ibu dan seorang guru biasa yang ingin berkongsi rasa dan pengalaman..
semoga ianya bermanfaat..


So .. Pada yang terjenguk kat blog ni..
terima kasih sebab sudi menjengah ke blog saya ni,
tak kiralah samaada awak terjenguk ke sini secara sengaja atau tidak..
samaada awak berniat atau tidak,,..
saya sangat menghargainya.. lebiu lah



tuan tanah dengan anak teruna tuan tanah....

2 comments:

  1. skali pandang muka anak akak mcm Ryan ank Rita Rudaini...hihiiii

    ReplyDelete
  2. Hehe ... rambut anak akk mcam hafiz awan nano ..:D

    ReplyDelete